I would be a morning person, if morning happened around 1pm

¦ Cute boys , Sharon , Stallet , Videor
Vaknade tidigt, runt typ åtta så satt vid datron hela morgonen. Killarna hade ju sin första konsert i staterna igår och Harry trillade riktigt kungligt hahah. Han bad alla som filmat ta bort videorna lol, inte för att det hände utan nu är den största trenden på twitter inget annat än #OhNoHarry
 
Vid tolv åkte jag till stallet. Tog först av två hästarderas täcken sedan plockade jag fram alla grejjer jag behövde inför ridpasset. Tog in Soppan och gjorde i ordning henne lite snabb. Eftersom det byts underlag i paddocken så red jag iväg till fältet istället för att trimma lite. Soppan var OTROLIGT dum på vägen dit, rädd för allt och tvärvägrade att gå. Hon bockade och gjorde riktiga känguruhopp plus reste sig ett per gånger. Tillslut fick jag hoppa av och GÅ förbi vilket också var väldigt läskigt men tillslut kom vi fram till gräset i alla fall. Där var hon uppe i 190 hela tiden, kunde verkligen inget annat än att spring, hoppa, bocka och stegra. Blev så arg så jag nästan började gråta hahah. Efter en hel del daltande så gick hon hur fint som helst så jag lämnade med lite blandade känslor..
 
Kom hem vid tre och har läst FF sedan dess, kollat lite vines och trenden på twitter för hahaha lord send help.
 
byeeeee
 
 











Kom ihåg mig?