my skills include tipping over the toothpaste when i brush my teeth

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Bestämde oss lite spontant att fara till stallet vid nio och träna mounted games. 
 
Sagt och gjort, fixade henne och vår gymkhana outfit är nästan komplett! Hon blev iaf jättesöt. Tränad epå att flytta kåpor på hinderstöd (dock väldigt svårt i med att egentligen är det koppar på pinnar) där vi övade mest i trav i början att flytta dom och sen i galopp. Var lätt att ta dom men mindre lätt att sätta dom... 
 
Sen körde vi lite ta den blåa rycktlådan och tja jag var lite feg haha och tog inte i helt men sen gick det bättre. Sen övade vi osså "uppsittningar" i galopp och hon börjar galoppera själv nu utan att någon annan hjälper till så de är framsteg! Trillade av gång på baken haha asså typ kom nästan upp men sen gjord ejag inte det så snubblade jag på hennes framben så föl jag bakåt haha men sen kom jag osså upp en gång haha, iaf lite bilder!
Som ni ser är våra färger marinblå/rosa och ska köpa ridstrumpor som är neutrala och marinblå boots! Fler bilder från idag kommer!


ɑ n n i k ɑ    •  

Söt :D










Kom ihåg mig?