normal people scare me

¦ Gaby , Serier , Tumblr , Videor
Så snart kollet klart American Horror Story och skulle väll ljuga om jag inte sa att jag totalt älskar den!
 
Såklart slår sägong 1 alla andra säsonger med hästlängder, älskar allas karaktärer + de är sjukt läskigt haha typ kände mig förföljd mitt på dagen när jag gick in på gården haha... Säsong två var bra men för mycket hände haha asså jag var helt förvirrad?? Säsong 3 var en näst bästa, älskar Emma så bara topp på att hon kom med ju och de va en sjukt spännande storyline tyckte jag. Nu är jag på frekashow som inte är så läskig so  jag hade förväntat mig haha... Taissa är inte med så de är ju stor minus och Evans roll är sådär... Nja två eps kvar på säsongen!
 
Sen så går mina tankar; en del av sommarjobbspengarna ska gå till tatts och är (såklart) megakluven på vad jag sa rista in.. Blir förmodligen flera små, så långt mina pengar räcker haha nä men är berädd att lägga en gnutta åengar på det.. Tankar om att tattuera in nått ahs (typ rubriken i deras font) eller Tate osv ja får låta mina tankar fläda och se vad det blir!
 
Säsong 5 (hotel) börjar i oktober så den ser jag fram emot! 


Ottilia    •  

Åååh AHS är ju den bästa serien! Jag är faktiskt lite skeptisk till säsong 5 eftersom varken Jessica Lange eller Evan Peters ska vara med...

Svar: va?? då vet jag inte änns om jag vill kolla säsong 5 ju... :(((
Sharon Eden America Hajny

Johanna    •  

Åh älskar AHS och Evan Peters är bara bäst. Om du gillar säsong 1 så kan jag tipsa om en annan jättebra serie som heter Bates motel som är också lite psyko som murder house är. :D
/ Johanna :)

Svar: tack så mycket! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?