soppanloppan

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Efter jobbet stack jag till stallet vid 3.
 
Pennyade dit och det gick väll bra haha. Väl i stallet träffade jag A med Izac så vi red ut på stubben! Blev lite rejs och så haha, Soppan var typ en noslängd först men sen mot slutet så gick alltid Izac om haha och Soppan och försprång går inte ihop för hon ser inte poängen i att springa före den andre haha. Förskte få ner henne i vattnet sen men gick bara med ena hoven men det är alltid en början. Sen tog vi långa skrittrundan hem och hemma fyllde vi vatten, mockade och A hade kvällen sen åkte jag med henne hem!
 
Hemma nu och tänkte att jag slänger in ett litet blogginlägg!
Alla i stallet är avisar på Soppan för hon är inte så fet som deras hästar trotts att hon går på lika mycket gräs som de andra haha.











Kom ihåg mig?