stop unfollowing me I’m pregnant with your child

¦ Vardag
 Waddup twerps.
 
Tänkte informera alla om att både jag och Gabbi tjänar lite cash nu under dagarna fram till den 7 augusti så om vi inte redan varit inaktiva med bloggen nog så lägger vi på lite inaktivitet på det hela. Jobbar mellan 8 och 3 så när jag kommer hem åker jag antingen till stallet och kommer hem sent eller så prioriterar jag annat än bloggen.. 
 
Ska dock försöka så gott jag kan att uppdatera här! Igår tillexempel var pappa här en stund. Sedan när dem hade gått så har det under dagen blossat upp en hel del på twitter igen, Zayn dampade på Naughtyboy och en bild spreds där managment (eller dem som har hand om PR) la in en bild på bandet+zayn så det gjorde alla ännu mer förvirrade, sedan som pricken över i:et så var det en massa om att dem har (hade?) ett fem albums-kontrakt ocd att Zayn skulle tillbaka och sånt bara att han tog en paus och asså omg kaos IGEN på inte ens en månad sedan det förra??? 
 











Kom ihåg mig?