andra artister live

¦ Gif's , Vardag
En lista i ordning på band eller artisters var konsär jag hade velat gå på nu när där de hade spelat sitt nyaste album!
 
1. You Me At Six
Har gillat deras låtar ganska länge och precis som 1D är de bland de enda bands låtar jag gillar typ alla på ett album mycket! I detta fall gillar jag deras album Sinners never sleep bättre än Cavalier Youth men båda är bra!
 
2. Fall out boy
Väldigt svårt att välja mellan 1:an och 2:an för gillar dessa extremt mycket osså. 
 
 
3. Arctic Monkeys
Mmm deras låtar är ju perfa. 
 
4. The 1975
Dessa gillar jag egentligen väldigt mycket men gillar typ bara 4-5 låtar av dom men iof gillar jag dom supermycket..
 
5. 5SOS
De skulle ju varit förband på förra 1D konsären så var ju superglad för fick lixom två i ett men nähä de fick förhinder eller något ju så.. Men deras låtar är ju endå bra så.
 
6. The Maine
Gillar några av deras låtar med, kanske inte så jag vill gå på deras konsär men de har bra låtar haha.
 
 











Kom ihåg mig?