hastnet top 5

¦ Andra Hästar , Gaby , Vardag , Åsikter
En ponny jag gillar mest under 10 000kr på hastnet just nu:
Annonsen på denna lillen är HÄR och bilden är också lånad därifrån! Han hade jag velat ha för jag gillar små häst men behöver endå en lite större om jag skulle vilja rida han ibland. Hade ridit in och kört in han sen hade jag nog ridit och kört han och haft någon mindre som tävlade han!
 
En ponny jag gillar mellan 100 000-150 000kr på hastnet just nu:
Otroligt nog fastnade jag inte riktigt för någon mne denna var iaf fin haha. Annonsen finns HÄR och bilden är även därifrån!
 
En storhäst till dressyr under 100 000kr som jag gillar på hastnet just nu:
Inte för att jag egentligen skulle vilja ha en storhäst men denna föll mej lite i smaken! Annons HÄR och bild lånad därifrån.
 
Och av dessa tre måste jag säga att russet är de jag hade köpt även fast jag hade haft råd med annan haha.
 











Kom ihåg mig?