heta som attans

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Jaha, vaknade lagom till halv tolv bussen till stallet. Det underbra idag var att bussen hade AC och att de var typ 3 gånger så varmt ute som i bussen haha härligt!
 
Iaf, tog in ploppen och red en sväng barbacka, långa slingan och över vägen sen ner genom skogen igen. En runda med blandat i både skritt, trav och galopp. Lite smårädd för allt möjligt men i det stora hela gick det super. Efteråt fick hon sig en dusch och idag sa hon inte ifrån, kunde till och med sprurta vatten i huvet och hon gjorde inget haha varmt eller?? Sen fick hon agera gräsklippare i gången mellan hagarna så satte upp provisoriska linor ifall hon skulle vilja sticka men ganska säker på att gräset håller henne kvar. Tömde och rengjorde deras vattenkar oh fyllde det, mockade hagen och sen smetade jag på solkräm typ 5:gången på hennes nu smått brända mule... Sen så testade jag och C en massagedelfin på henne i stallet och när hon vant sig vid ljudet så var det superskönt tyckte hon! peciellt på baken vid skinkorna och svansroten då hon själv ställde sig i positioner hon tyckte var sköna. Efter ca 30 min med delfinen så släppte jag ut henne i hagen med ytterligare ett lager solkräm på mulen och flughuvan (täcker mulen) men Soppan tar alltid av sig den under natten...Stack sedan hem och nu forsätter jar kolla OITNB!
 











Kom ihåg mig?