Hoppning - FILM

¦ Gaby , Stallet , Surprise , Vardag , Videor
Idag hoppade jag med Soppan.
 
Gick väll hyfsat bra, hade lite fluxigt med kombon för antingen blev det 1 språng i första eller 2,5 så hon hoppade åt sidan ibland men sen gick det bra. Hoppade den på kanske 70cm alla eller något tror jag. Sen en oxer på 110cm kom vi över flera gånger felfritt så superstolt! Hoppade Falcon lite osså mest för att han gick omkul med E en gång och sen blev hade lite rädd för oxern så tog över men det gick sådär mycket bättre alltså haha gud han är speciell den hästen. Soppan dummade sig supermycket idag osså när jag spolade av henne, asså första 3 min gick det prima men sen blev det kortslutning i hennes lilla ärthjärna så typ fick hon spel och ja haha men tillslut vann jagb endå. Aja sen så skrittade och travade jag Chanel lite barbacka osså haha bara för att ta till min Gabbimagic haha. 
 
Så här är en liten film från idag!
 











Kom ihåg mig?