if deserts could tell jokes they would have dry humor

¦ Vardag
Hej hej! 
 
Idag är det torsdag även om Clara trodde det var måndag men det är okej. Det är sommarlov. Har varit hemma hela dagen, förutom när jag och Gabbi var och hämtade våra cyklar. Dom hade alltså inte blivit stulna utan flyttade tur i oturen eller nåt... Tog ett tag att cykla från jägers till oss men hem kom vi. 
 
Alla gick och la sig förutom jag typ och sen kom Sara och jag tvingade henne at kolla 1D filmen så nu turnar jag henne till ett fan. Åt man och snackade gamla barprogram till och med mamma kom ihåg ett intro till mitt favorit program som liten hahah. Kollade lite mer film och nu har vi precis ätit kladdkaka med te och jordgubbar. Gabbi och Sara stack hem till henne för att hämta Pettson och Findus PC spel så vi kan spela haha nördar? Japp. 
 
Passar på att blogga nu när dem inte är här!











Kom ihåg mig?