is ellen even hosting or is she just hanging out with famous people

¦ Natur , Stallet , Surprise
Kände att jag hade väldigt ont i ryggen idag igen *suck* så stannade hemma från praktiken idag. Tog några Alvedon och sedan sov jag till nio igen.. 
 
Tog bussen klockan tio till stallet eftersom Gabbi inte orkar åka till stallet efter praktiken och någon var tvungen att kolla Soppans ben så blev det så. Tog med kameran så knäppte några halvtaskiga bilder i hagen och när jag promenerade i skogen med henne. 
 
Fotade lite i hagen när jag kom till stallet och sedan tog jag in snäckan. Borstade och gjorde henne fin, klippte hofskägg och kronranden och efter det ränsade jag och gick ner till paddocken. Longerade henne i båda varven och ingen hälta syntes men vi fortsätter med att longera och promenera och så tar vi det lungt och kommer igång försiktigt mot slutet av veckan! Hon har antagligen bara vrikat sig lite i hagen eller liknande! 
 
I alla fall, bjuder på några bilder eftersom det gör många av er glada! Kram.
 
Det har börjat blomma så fint överallt, särskilt i vägkanten! Och såklar monster Soppan som faktiskt hade sin flughuva på sig idag hahaha











Kom ihåg mig?