lovade att blogga

¦ Stallet , Surprise , Vardag
..När Clara skickade några bilder på mej och Sup från igår!!
 
Okej så igår åkte jag till stallet på em med Clara så fotade jag först henne sen fotade hon mej och Soppan lite på kullarna. Böjde henne sen men hon visade inget så går igång med ridningen nu igen! 
 
Idag var vi i skolan, hade betygsnack osv lite på fm och på em hade vi kulturella med tvåorna. E och J tog Soppan själva idag och det har gått bra så japp, var lite nervös haha för det är första gången vi överlmnar Soppan till någon som inte har häst i samma stall som vi. Men ingen av oss orkade åka och E ville åka så då blev det så! Kom hem och sov från 3 till 7 typ heheh sen så åt jag och lekte med missen lite och kollade GoT. Clara har skickat 4 bra bilder nu (hotade med att jag inte tänkte blogga innan hon skickade några bilder) och då blev det fart på henne!
 
Så fyra superfina bilder från igår!











Kom ihåg mig?