okej så inser nu

¦ Cute boys , Gaby , Musik , Vardag , Åsikter
Att jag bloggat extreeeeeeeem dåligt?? Se det som en lite uppfriskande bloggpaus från min del haha hoppas jag kan komma tillbaka på fullo nu chansen är liten såhär PRECIS EFTER 1D KONSÄREN men kan alltis försöka.
 
Iaf om jag ska dra hela gårdagen så kommer ni säkert inte orka läsa haha men kan säga lite viktiga punkter haha typ, kom dit vid 9 och började köa med alla andra på blå och de var redan en del där så blev lite orolig. Iaf sen vid 3 så reste sig någon dåre framtill så alla reste sig och pressade framåt och dumma som Ullevi är hade de INGEN plan alls så hälften svimmade bara i den första pressen lixom hur dumma får de bli?? Började ju snacka med alla fans om att vi hade fixat det bättre osv hah de va kul at snacka med göteborgare för de pratat så lustigt haha aja ALLA på blå kom iaf överens om att klaga på Ullevi sen för att de hade för lite koll haha vet ej hur det var på röd men de är ju de värsta så aa... Iaf så efter typ 2,5h där så började äntligen insläppet för oss men eftersom det var typ 10k i blå och 4 vakter så fick de typ gå undan för att inte bli översprungna hahah. De typ "håll inte i varandra" och så tränger jag mej förbi med A och S i vars en hand haha och nästa bara "Spring inte" och en brevid oss "IN MY ASS ATT VI INTE SPRINGER" och alla bara skrek och sprang och detta var innan vi var inne i arenan haha, och vi fick typ komma in tidigare för vi had einte fått lila band haha så de var endå bra att alla vakter och så var helt borta och inte planerat något.
 
Sen väl inne i arenan kom det tryckvåger, och allt haha höll på att trilla typ 3 gånger så alla drig upp varandra haha aja sen hade de så SJUKT dåligt vattensystem asså kolla vaktern asprutade vatten i munnen på de de nådde till MEN DE ANDRA FICK INGET så sen fick typ hälften bäras ut och DÅ får man typ överflöd med vatten alla bara skrek "HUR KAN DE VA SÅ JÄVLA SVÅRT ATT GE OSS VATTEN???" till vakterna så typ efter 2h av tjatande fick man i sig en liten minizip av vatten för alla var överens om att det måste räcka till alla lixom de var KÖSYSTEM på en vattenflaska... Aja sen när förbande kom (först The Fooo och sen McBusted, och de gillar jag) så var alla redan påklistrade på varandra men sen när killarna kom... skojjar ej men typ kysste varandra i bakhuvet, alla sjöng i någon annans öra, hade amrbågarna på den framförst axlar ja you name it..
 
Så nu börjar det bli långt så säger bara att det var sjukt underbart och den bästa hitentills för de tackade sverige så sjukt mycket och snackade lite svenska och var helt glada och roliga och jag hade bra plats (separerades från S och A, S berättar om sin) och sen så sov vi i bilen hem och ja, nu är jag hemma hemma och så ska fixa en film på alla highlight och länka den sen!!!
Mina bilder men om man vill ha dom kan man ta dom skiter i haha vet ju att de är min ahah
Där typ stod jag fast andra sidan för detta va röd vi stod på motsatt!
 
Vill ni ha fler print screens får ni kommetera det annars länkar vi bara till filmen med highlight alltså inte alla filmklipp vi filmat!!


Elina    •  

Vilken underbar blogg, vilka underbara bilder, vilken underbar kväll!

Svar: åh tackar!! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?