Promenaddag

¦ Djur , Stallet , Surprise , Vardag
I och med att våar cyklar blev stulna och att vi inte har zon-kort längre och att sommarkortet inte börjat gälla än och att vi inte laddat vårt jojo-kort fick vi gå 2,5km till skolan, eller ja där vi skulle ses med skolan. 
 
Snackade lite, chillade, alltså inget speciellt. Vissa spelade brännboll och andra gick på lina och lite sånt. Käkade mat och chips och sedan gick vi hem igen.
 
Klockan tre tog jag bussen till stallet. Skulle ladda busskortet men kortläsaren var sönder så jag fick åka gratis haha. Fixade fodret till hästarna i stallet och tog sedan in Soppan. Red ett ganska så originellt dressyrpass då det var ett tag sedan. Gick över förväntan så jag är nöjd. Spolade av henne innan innan hon fick sitt käk i hagen! 
 
Snackade lite med Ester och Clara sedan och gick till bussen ingen. Snacka om att ha blåsor på fötterna och då har jag ändå gått i walking-skor... Har alltså sammanlagt gått 8km idag, plus allt annat spring på sina ställen... uhh ska sova nu typ haha
 
Så söta mina snäckor kan vara ♥♥♥
 











Kom ihåg mig?