Värmeslag och skrikande ungar

¦ Gif's , Stallet , Surprise , Vardag
When you realize it's friday
 
Startar med en fin gif på kära Kian. Var ju som sagt lediga idag så passade på att sova till nio och sedan satt jag vid datorn innan jag stack till stallet. Det var sjukt varmt ute idag så räckte med kofta, både när jag cyklade och red eller whatever.
 
Clara var i stallet när jag kom så hon hjälpte mig även att kolla Soppan lite när jag red, då hon inte känndes heeelt ren men som både jag och Clara tycker så är det en så otroligt liten - om man nu vill kalla det hälta - att det borde gå över i slutet av veckan. Longerar lite till och så sen får vi väl se, kanske blir kiropraktor eller något..
 
På vägen tillbaka hoppade det på en skrikande förskola som vi hatade på, snackade även gamla tanter och gubbar, idioter på cyklar och bakom ratten och ja, vi kom fram till att vi ska platta alla som irriterar oss när vi kör med marken haha!
 
Har suttit vid YT och tumblr sedan jag kom hem och ska nog forstätta med det haha. Annars kanske jag kollar film eller läser lite!
 











Kom ihåg mig?