when you break rules, brake em' good and hard

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Vaknade och hade lite stress på morgonen, så skyndade väg till stallet med E2...
 
Igår; Soppan vilade och jag var med mamma på IKEA. Annars så förlorar jag mig själv i fanfictions igen... Därav KASS bloggning.. Åker nog och fotar snart igen haha
 
Idag; Som sagt, var i stallet på morgonen. Bestämmde mig för att rida barbacka och skulle ta en sväng ut men Soppan hade andra planer. Ut kom vi - efter typ 600 år men vi vände tillbaka när hon blev pissrädd för ett rådjur som hoppade fram.. Givetvis fick hon gå fram några steg och sen vände JAG men vi vände för allas säkerhet haha. Hon typ exploderade på vägen hem, asså kutade iväg och taktade hela vägen så tänkte rida av henne energin i paddocken lite snabbt och hon gick såååå fint. Slutade när det gick bra!
 
Är hemma nu och har krigat i mig sallad och så fortsätta läsa på FF:en!
När ponnyn bestämmer sig för att vara ful på bilder hahh











Kom ihåg mig?