you cant spell school without i want to stab myself

¦ Stallet , Vardag
Hallojsan! Några dagar sedan sist.. Har inte haft något roligt att blogga om då jag inte varit i stallet förrens idag, och det jag gör hemma är långt ifrån intressant då jag själv inte vet vad jag gör haha. 
 
Men jaja, var i stallet väldigt snabbt idag, Visade E vad hon behöver veta nu när hon ska passa Soppan medan vi är borta, dock var det inte mycket som hon inte redan visste haha.
 
Som sagt så åker vi iväg imorgon, längtar såååå mycket! Woho, blir nog lite dålig uppdatering kan jag tänka mig, men tyvärr så är ni lite vana vid det blööhh.... 
 
Clara är här nu så byeeee
 


Maja    •  

Hej, vet inte om ni läser One Direction Fanfictions men om så är fallet skulle det vara kul om ni kollade in på min nya jag just publicerat http://www.wattpad.com/story/43016811-don%27t-forget-where-you-belong
Annars hoppas jag ni får en bra dag (:










Kom ihåg mig?