bloggning från en främmande dator

¦ Shopping , Vardag
Sitter just nu hemma hos Emma och Elin och båda två plus Gabbi tvingar mig att blogga haha så..
 
I alla fall så var jag i det nya stallet igår och snackade med uppstallningsvärden och så, men visste ju typ redan allt sedan innan så det var inte så värst mycket nytt jag fick höra. Ska höra av oss i slutet av veckan och bestämma mer exakt när vi ska flytta och så. 
 
Gabbi och Emma var i stallet (ÖG) och så träffades vi på bussen hem igen sedan. Hade bestämmt oss för att sova över men innan dess skulle vi både till EKO, Hööks och Horze. Sagt och gjort gick vi dit och handlade sånna riktiga tråkigheter men behvöligheter...
 
Väl hos Emma och Elin så åt vi taco-pizza och kollade Frost och sedan satt vi typ och snackade jättelänge innan vi gick och la oss.. Deras hund är övergullig OCH DEN SOV HOS MIG!!! Fatta så glad jag blev hah..
 
Idag ska vi först till MyOne och sedan ska jag hem medans de andra åker och hoppar med hästarna!
 
 











Kom ihåg mig?