I knew my rent was gon' be late about a week ago

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Var så sjukt trött imorse så det inte är sant haha. Det bar av till praktiken och sedan så åkte jag till stallet efter det.
 
Gjorde mat, mockade boxen, gjorde hö och fyllde vatten. Sedan tog jag fram ridgrejjerna och efter det tog jag in ponnyn som hade vandrar längst bak i hagen. I stallet var det en annan häst men Soppan ville ändå gnägga till sin pojkvän.. Gjorde i orgnign henne och sadlade och gick sedan ut på stallplanen för att sitta upp. Red iväg till paddocken och det kom och gick lite hästar överallt men hon skötte sig förvånansvärt bra. Övade på lite allt möjligt så det blev ett väldigt varierat pass. Galoppen gick bra tillslut medans de ökade traverna gick hur bra som helst rätt igenom hela passet. Skrittade av längst grusvägen sedan och det gick också jättebra. 
 
Är fett trött så ska se om jag pallar göra något annars går jag typ och lägger mig..
 
 











Kom ihåg mig?