i'm addicted to this pony

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Så efter MyOne så åkte vi till stallet.
 
Hoppade en liten bana typ på 80cm (tre hinder haha) men Soppan var helt taggad haha! Hoppade verkligen så bra och jag ör supernöjd med henne. Red dessutom barbacka. Men hon började typ galoppera helt av sig själv ovh hade värsta farten haha, sen gjorde jag sånna typ omhoppningsvängar och hon höll galoppen fatta så förvånad jag blev haha. Men nöjde oss efter lagom antal skutt och så fick hon torrt regntäcke + hals för hpn frös när hon kom in. Aja, sen blev jag körd till jägers och tog bussen hem. Försöker skicka lite bilder samt fixa ordning på datan med alla mina 10000 mappar!
Språnget på sista bilen, typ dör. Hon hoppade av för tiigt ju men hon sträckte på sig så fint omg.











Kom ihåg mig?