Soppan hoppan loppan

¦ Surprise , Vardag
Vaknade runt åtta och satte mig och spelade HW innan jag gick upp till min anndra dator för att göra lite annt produktivt. Kollade IKEAs hemsida och skapae ihop en lista på vad jag tänkt köpa nästa gång vi åker dit. Som inte borde vara jättelångt borta då mamma vill ha en del saker och vi behöver klädhängare akut till stallet och så.. 
 
Pluggade lite och kollade även TVD. Sedan vid tre tog jag bussen till stallet och mötte upp Gabbi där så vi fixade till det i vårt skåp och det blev jättesnyggt och praktiskt! Efter det tog vi in Soppan och fixade henne. Idag hade vi bestämmt oss för att hoppa trekombination med en oxer i mitten, ett räcke som inhopp och ett lite lägre räcke som uthopp. Hade tre språng på ena sidan av oxern och ett galoppsprång på andra sidan. Soppan satte avstånden hur fint som helst och fixade allting jättebra! Dessutom så brunstade hon så det förklarar varför hon varit så sur och konstig i veckan haha! 
 
Kommer fler bilder i ett separat inlägg!
 
 


Anonym ni vet vem    •  

Hej! Jag gillar er verkligen och ni två är en förebild för mig inom allt. När ni rider alltså WOW. Speciellt Gabbi då jag sett henne mest..! Jag läser er blogg varje dag och längtar hela tiden till ett nytt inlägg❤️ jag har alltid sagt att en dag ska jag rida lika bra som er. Soppan måste vara stolt att ha er som sina ägare ;) hoppas ni läser detta och jag älskar er och era foton är bara för fina. Hopps också ni kan lägga ut fler videos på YT. Kram från en läsare!!

Svar: tack hihihi trrooooor jag vet vem du är haha glädjer oss båda väldigt mycket!! Ska försöka uppdatera YT'n med filmer! tack än en gång super mycket, vet inte helt vad jag ska svara på såna här fina kommentarer! :D <3
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?