sweat is just your body crying because it wants you to stop moving

¦ Surprise , Vardag
Hallåj! Sorry för att jag inte bloggat de senaste dagarna men jag har verkligen inte mått bra alls.. Igår var jag i skolan hela dagn, var väl helt ok. Satt även kvar med L och en lärare för lite extra hjälp med matte så kom hem runt fem och var jäkla trött så orkade verkligen inte blogga.. Satt vid datorn och kollade lite tumblr och även FSOG. Inte den bästa filmen jag sett men den var fortfarande helt ok, Jamie är ju snygg såååå
 
Idag var jag på idrotten. Var väl rätt så aktiv, i alla fall på tennisen. Sedan måde jag fruktansvärt (asså riktigt dåligt) så jag stck hem. Åkte dock till stallet för att mocka så gjorde det lite snabbt och så han jag även rida men red inte så länge för Soppan var fett dryg typ hela passet. Asså hon gick hur fint som helt (särskilt i galoppen??) men ena kortsdan var tydligen vääääldigt läskig så hon typ bockade sig förbi (??) och reste sig ashögt som hon aldrig gjort tidigare.. Men förutom det så gick hon bra!
 
 











Kom ihåg mig?