this right here is my type of party

¦ Djur , Vardag
Igår var jag vldigt trött när jag kom från stallet, plus att min efterlängtade Fifty bok kom så orkade inte blogga. Soppan skötte sig jättebra igår,eller ja i alla fall i vänster varv så får jobba lite mer i höger nu när vi vet att det går bättre i vänster!
 
Idag var det skola till tio över tre som vanligt. Matte, svenska och engelska hade vi idag. Var fett chill på alla lektioner. Räknade själva på matten och på svenskan kollade jag Bron och sedan på engelska hade vi typ surprise tests och så började vi på en grupp uppgift. Kom hem strax innan halv fyra och satte mig och pluggade direkt.. Var klar (med det jag kan bli nu) typ kvart över 6 så gjorde tacos och kollade PLL. 
 
SUPERNATURAL BÖRJAR OCKSÅ IDAG så ska asdfghjkl kolla med Gabbi när hon kommer hem! Längtar asmycket, eheh.
 
Engelska läraren hade med sig sin 12 veckor gamla valp så gissa om vi gjorde vad vi skulle på lektionen?? Han var sååååå mysig och söt hhihihi
 











Kom ihåg mig?