Where are ü now

¦ Vardag
Idag var det första riktiga skoldagen på typ två och en halv vecka och gissa om det känndes??? Hade först en "prata på lekion" efter det var det svenska där vi hade bland annat debatt som gick jättebra för min sida och efter det käkade vi på Wraps & Goods som var skiiitgott och sist men inte minst var det matte. Fick tillbaka våra prov vi skrev innan lovet och det visade sig att min hjärna behövde lov illa kvickt då och dag när vi skulle rätta dem visade sig att min hjärna behöver gå i pension, alltså helt seriöst haha.
 
Kom hem strax efter två (helt blöt  av det konstiga regnet för att tilläga) och satte mig för att påbörja en terminsuppgift. Svarade på första frågan sen kännde jag att det räckte gott och väl så städade istället (för det är ju såå mycket roligare), när jag var klar med det satte jag mig vid HW och har suttit och fixat där nu haha. 
 
OCH OMG??!!!? JAG FIXADE SÅ ATT JAG KAN KOLLA AMERIKSANSK TV!!!??? Är så asdfghjkl glad nu för att jag kan kolla allt på Netflix, allt på CW, BBC, MTV och typ alla andra amerikanska kanaler och deras utbud!! asdfghjkl asså haha överexhalterad japp
 











Kom ihåg mig?