*accidentally opens a program that takes a while to load* *closes my eyes leans back and embraces death*

¦ Djur , Vardag
Jahop. Tredje gånger gillt, inte sant?
 
Igår vid halv tolv åkte jag och mamma in på akuten. Väntade där ett tag, fick ett fancy armband och sedan väntade vi lite till. Efter typ en och en halv timmes väntan kom vi iväg till doktorn, gjorde stickprov igen och fick antibiotika. Han sa att jag kan komma tillbaka till min röntgen då det inte var akut att göra den där och då, så ja...
 
Idag var jag hemma då jag var astrött haha. Hämtade mediciner igen, och kollade The Fresh Prince of Bel Air, och kodade lite annars har jag bara kollat YouTube som vanligt!
 
 


Elin    •  

Åh kossor ser så himla snälla ut, fin bild! Jobbigt att behöva åka till sjukhuset hela tiden, vet hur det är :( hoppas de hittar vad problemet är snart!










Kom ihåg mig?