Do you ever fangirl so hard that you just…

¦ Surprise , Vardag
Yep..
 
Ny och mer simpel fast ändå inte design! Vad tycker ni om den? Tänkte också slänga in att ni gärna får gilla inlägg istället för att kommentera om ni inte pallar det eller har något specifikt att säga eller fråga! Vi blir lika glada för det!
 
Iaf så har jag inte bloggat på ett par dagar då livet helt enkelt har kommit emellan. Tanken var att jag skulle åka ut till snäckan idag (som jag btw inte träffat på typ 180 dagar) men jag fick kramper vid frukosten så nope.. inte idag heller... Kan det inte bara gå över?? eller kan svenska sjukvården inte skynda på med remisser istället? Eller varför inte både och????
 
Ska fortsätta spela HW och kolla tumblr, kanske se nån film eller så när jag ändå är igång. Har skickat in mina sena inlämmningar för veckan så kan chilla lite mer nu!
 


ET    •  

Designen är nog den snyggaste ni haft någonsin! Men jag vet inte om min skärm är större än skärmen designen gjordes på, för jag har en vit kant längst ner (typ 2 cm) där bakgrunden tar slut liksom. Oavsett så, helt gudomlig design. Så härlig!

Svar: Åh tack så mycket! Den tog ett tag haha^^ Hmm, vad har du för upplösning? den är gjord på 1920x1080 så det är ändå rätt så stort.. Men kan kolla i designen om det är något i koderna.. Annars tack så jättemycket!
Sharon Eden America Hajny

ɑ n n i k ɑ    •  

Så fin bild :D

Svar: Tack Annika! :D
Sharon Eden America Hajny

Ida - foto & häst    •  

suuuuperfin design!!! så fin och färgglad och allt omg <3333

Svar: ihihih tack <3<3<3
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?