ekologiskt

¦ Outfits , Vardag
Idag var det skolan i tur och ordning. Kolla först nån film om drömmar ni vet hur alla mentorer vill få en att uppnå sina drömmar men ja, min dröm (aka mål med livet) är att gifta mej med Harry, tror inte det va sånna drömmar de syftade på? 
 
Sen hade jag tal om ekologiskt och fick typ A-sbra betyg ahah. Sen var det matte så fick vi en ny uppgift vi ska göra så jobbade på den och kom till typ näst sista delen i uppgiften. Cyklade hem med E och E (nope inte E2 utan andra E-människor, vad många som börjar på E va??) och hemma så fixade jag hemma och sen tog jag en efterlängtad nap. Efter min lilla nap som varande sisådär 2h eller nått läste jag After. Är på sista boken nu hihi. 
 
Här hemma har jag nu blossat upp lite som Directioner då det är tjafs på twitter igen mellan Naughty Boy, Zayn och Louis.. Aja lite kul hehe men alltså skulle förklara min vrede med allt fangirligt för mamma och HON BARA SKRATTA?? Jag menar detta är livsviktigt?? Väll???
 
Aja, mellan lektionerna så kollad ejag fina ponnytäcken (aka färgade, mönstrade täcken) till Sup för hennes ena regntäcke är typ helt sönderlslitet nu och det är dessutom redan ihoplappat minst 10 gånger så är väll dax att kasera... Hittade därför ett märke, Weatherbeeta, som har supergulliga täcken! När pengar finns till hands blir det nog ett täcke därifrån för de är så himla gulliga!
Här har ni några av Weatherbeetas täcken! Det som är bra är att de för en gång skull inte är från USA haha så blir mycket lättare med frakten haha











Kom ihåg mig?