haha iq badboll

¦ Djur , Gif's , Surprise , Vardag
Bara för en kompis i skolan säger det hela tidne men passar in på mej nu haha. Trodde jag hade bloggat om dgane men nope??
 
Aja Soppan vilade idag, får se vem som åker dit imorgon. Är lite kluven för vill osså på BMX men sen kommer storasyster hem till oss osså så vet ej lixom, stallet eller BMX?? Ska höra med några i skolan om 1) de ill hänka till stallet eller 2) vill hänka på BMX haha men vill nog inte va hemma igen. Annars var det NP i matte idag heeela dagen men ja, asså vissa frågor var kugg och typ sen gjorde jag slarvfel jag typ vill gråta över nu asså. Men tänker att gifter jag mej med Harry sp behöver jag väll inte matten??
 
Hemma så trixade jag med tumblr, duschade haha och typ sov, kollade en ep av GoT, ligger en efter men de är så långa pallar ldrig kolla två efter varandra haha...
Asså funderar på att byta ut denna grisen mot Soppan vad tror ni om det??
 


Anna Gårdlund    •  

Vet att ni ser på tvd, så undrar som ni sett senaste avsnittet? Berätta gärna vad ni tyckte!
Själv grät jag som en bebis genom hela avsnittet. VÄRLDENS BÄSTA SERIE!!!!!!

Svar: Sharon är lite efter men jag har sett det!! så sorgligt vet inte om jag vill kolla serien mer när inte Damon och Elena är tillsammans... :( men Kai är sååå snyyygg och tyler HAR TURNAT IGEN omg
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?