High school? Bullshit.

¦ Cute boys , Sharon , Vardag
 Min dator är inte med mig idag men ska fösöka knåpa ihop ett vettigt inlägg åt er!
 
Hade insanely svårt att komma upp imorse, men fixade i alla fall mig för praktiken. Kom till KRF och började med att ta av bandage på en häst. Efter det skyfflade vi undan halm från två sidor av stallet och sedan kom tanterna så vi hjälpte dem med att sadla och tränsa och så ni vet... Vi åt lunch och efter det red jag Lady Gray och Gabbi red Beauty. 
 
Lady har jag velat rida sen vi kom till KRF för jag har tyckt hon ser jättefin ut, och jag blev inte besviken! Hon var lätt i handen, men lite svår emellanåt, särskilt i galoppen. Efter ett tag släppte hon vid och var jättefin verkligen! Lite annorlunda steg och ojämn takt (inte halt eller så, bara lite konstig jämnfört med typ Soppan) annars var hon fin. Efter att vi ridit dem så släppte vi ut dem i hagen igen och så fixade vi Harry. Gabbi red honom lite snabbt och det gick väl bra! 
 
Skulle egentligen till stallet men var megatrött så C fixar Soppans mat och så får hon vila! 
 
Imorgon och på onsdag är det fokusdagar så blir en väldigt chill vecka i skolan!
 
Are u ok Haz???
 
 


Elin    •  

Alltså Harrys tweets är alltid så random hahah <3

Svar: visst han är bara för söt <3
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?