I'm on pinecone duty

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Idag var det som sagt fokusdag. Kort och gått jobbade jag väl med allt jag behövde, eller alltså jobbade upp allting till en A-nivå så nu förväntar jag med bra betyg också hahah. Lunch käkade jag med Erika och Wd, mysigt var det. Efter lunch var det lite mer plugg typ matte och betygssnack i AK:s båda ämnen som ser bra ut för min del. 
 
Regnade ju tyvärr en hel del idag, dock hade jag tur för det klarnade när jag var i stallet! Fixade Soppan och red först på grusvägen. Hon var snäll tills jag kom fram till en hage där hon inte alls skulle förbi då dem har ställt en vattentank där. En granne kom och hjälpte mig få förbi henne och efter typ en halvtimme bockade hon glatt förbi, dryga ponny. Efter vårt äventyr på grusvägen stack jag ner till paddocken och skuttade en kombination på 50cm. Hon klarade det relativt bra, är ju själv ganska dålig på att sätta ut korrekta avstånd men hon korrigerade det bra. Hon var väldigt pigg idag, vilket är ganska så klart då hon vilade igår haha! Märker nu att det blev jävlig korta meningar idag haha, lol vet ej vad som händer med mig.
 
 











Kom ihåg mig?