life hack: stay in bed

¦ Surprise , Vardag
Idag var jag hemma igen.. gick till vårdcentralen och fick remmisser och gjorde tester igen. Kan jag inte bara bli bra??????
 
Chillade hemma och åkte sedan med E2 till stallet runt 4. Fixade kraften till alla hästar och sedan så fixade jag Soppan. Som jag har saknat henne alltså! Har inte ridit henne på typ 9 dagar så det känndes verkligen. Satte upp två hinderstöd och tränade lite slalom, stanna vid dem och lite anat gymkhana aktig, vilket hon tog utan problem. Lite övertaggad i början vilket resuplterade i en del stegringar och hopp men annars var hon jättefin! Blev körd av C hem så ja, har ätit och så nu.
 


Elin    •  

Men vilken gosig bild, så himla söt häst!!

Svar: ihihhi jajamensan, gosig polle! tack :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?