Oj oj oj vilken helg

¦ Photoshop , Vardag
Utan blogging..
 
I fredags så stack jag och älsk till stan och sen kom vi hem till mig och då var typ hela släkten här också. Åt och så sedan gick vi till lekplatsen med lillasyrran och sen kom Gabbi hem från staelt och då stack alla förutom Sara. Kollade film, eller ja, jag somnade halvägs in haha. Hon stack hem runt tolv och så var den dagen slut.
 
Igår var jag i stallet, red och Soppan var väldigt pigg och tramsig men det det gick. Lyckades dessvärre missa buseen så fick vänta två timmar innan nästa kom vilket var väldigt retsamt.. Sara kom igen sedan, typ vid åtta och då snackade vi lite och kollade film sen på kvällen. Denna gången somnade jag inte men jagvar jäklar trött sen när hon stack hem, så gick och la mig dir.
 
Idag var vi i stallet med mamma och hennes kompis och hennes dotter som ville rida lite. Soppan var lite bråkig när vi skulle rida ut men annars var hon väl snäll. Nu sover typ alla förutom jag. Jag kolalr yt-vdeor och förbereder mig på BBMA vid 2 inatt!
 
Sara är riktigt jävla artsy.











Kom ihåg mig?