världsbäst

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Skolan idag kan vi skippa mer än att jag fick A på engelska nationella!! Fick A,B,A så grymt nöjd. Aja Ella hänkade med till stallet vid fyra.
 
Åkte penny till stallet och Ella åkte sparkcykel för att de skulle gå lite fortare. Var så himla längesedan jag pennyade men gick förvånansvärt bra, speciellt på hemvägen där jag typ höll på att tappa balansen men lyckades rädda mej?? Måste börja åka mer penny...Aja väl i stallet tog jag ut alla saker till uteplatsen och Ella hemtade Sup. Hoppade lite, en kombination på medellinjen. Gick ganska bra endå, eller ja väldigt bra egentligen. Hon vägrade lite och några bommar flög (oftast ryttarens fel) men kännslan var helt rätt. Mycket av problemt låg i att jag först gjorde en dålig väg eller att jag inte lyckades lägga henne rätt. Lyckades lägga henne helt rätt en gång på 75-80cm så det flöt på hur bra som helst, var supernöjd den gången! Sen körde vi lite höjd så första hindret låg bara som ett kryss för att hjälpa. Blev något missförstånd en gång men även här gick allt med lätthet. Behövde aldrig hjälpa till med spöt och hon kändes helt stabil och litade på att hon skulle klara det och då låg det på 110cm! Dock så hängde tassarna lite, inte så att hon rev men så pass mycket så att jag nu efteråt inte kan sluta tänka på hur högt hon hoppat om hon lyft på tassarna haha. Men helt klart en guldstjärna till henne! Ella hoppade henne osså lite innan hon skrittade av henne!
 
Spolade henne och sen han vi med 6 bussen hem. Hemma nu, käkat och så är storasyster här!
Ella var snäll och filmade lite! Lixom kolla frambene på sista hindret.... Hejjar på att Soppan ska lyfta sina tassar lite!!! Hon fick massa beröm efteråt såklart min pärla.











Kom ihåg mig?