vika hundra täcken

¦ Andra Hästar , Gif's , Stallet , Vardag
Idag var det APL för min del.
 
På förmiddagen red jag Beauty och Harry. Hitenstills bästa gången med B helt klart, i början var hon superlugn och mot slutet så fick jag till någon havldan form. Hon blev helt blöt av svett men vet att dom vill att vi rider dom hårt haha. Sen var det H's tur, hämtade han i hagen och fixade den rädda ponnyn. Han är typ smårädd för allt så vi brukar hjälpas åt med han men fick glatt klara mig själv idag haha men det gick. Kunde även sitta upp utan minsta problem och han var osså supersnäll. Lotta kom lite sen och så övade vi med läktaren när personer går där och håller på för det tycker han är superläskigt. Men han kollad "lite" och gick lite sidledes så hon tyckte det vabra aha. 
 
Efter att jag ridit klart började jag kolla täckena som låg slängda i ridhuset och kollade vilka som var trasiga och vilka inte. Efter det åt jag och sen forsatte jag sortera de 1000000 täcken de hade i maskinhallen... Tog fram till 5 i tre om jag ska vara exakt och blev typ 20 påsar med täcken... 
 
Stack hem och somnade direkt haha och vaknade halv sju typ, gick och handlade nödvändighete roch nu loggar jag!











Kom ihåg mig?