wilma the dvärg schnauzer

¦ Djur , Gaby , Gif's , Vardag
Idag var det praktik på Arken Zoo från 10-17.
 
Började i djurrummet och tvättade fåglarnas burar och fixade till dem sen myste jag med kaninerna, råttorna och hamstrarna. Efter det så var det massa varor som kommit så det var att packa upp varor och ställa ut i butiken. Gick också och köpte presentband på biltema för sen innan jag slitade gjorde jag massa julklappspåsar. Hjälpte lite kunder också med kattgrejer och fågelsaker haha jag som är så bra på fägar men de frågade bara basic saker haha så klarade mig! Hälpte en kund med en dvärgschnauzer som hette Wilma och var en omplaceringshund att väöja ut ett fint halsband och testa olika storlekar osså!
 
Hemma nu och ska kolla veckans PH avsnitt för det verkade vara en rolig vecka!


A M    •  

Gud så mycket att jobba på ett sådant ställe, så söt! :D










Kom ihåg mig?