åh

¦ Gaby , Vardag , Åsikter
Asså ni fattar ej hur mycket jag egentligen vill blogga men sen vill inte en liten part av mig för dumma anledningar så dne tar över och så bloggar jag inte alls. 
 
Jag tycker det är SUPERKUL att dela med mej av bilder, videor, tankar, Soppan-inlägg osv men varje gång jag tänker "nu ska jag blogga" och går in på fliken på datan så rinner bloggkänslan ur mig. Jag är helt övertygad om att det är för statistiken är dålig just nu och det är bara oss att skylla för klart ingen läser om det inte finns någon att läsa? Jag vet att jag måste börja sprida bloggen lite mer, blogga bättre, intressanta inlägg osv. Och jag vill! Men jag ger det typ 1 dag, skriver 4 inlägg och tänker "japp, imorgon så flyger statistiken upp" men de funkar inte så jag vet det. Man måste ge det flera dagar, månader och då kommer läsare stanna, när de känner att vår blogg är seriös. 
 
Äsh ville bara få det ur mig, kanske snackar med Sharon om någon plan-ish om hur vi ska göra för att blogga bättre och öka statisktiken. Ha de gött fram tills nästa gång alla bloggläsare som läser detta haha.
 











Kom ihåg mig?