I'm gonna love you like no one could

¦ Gaby , Shopping , Stallet , Surprise , Vardag
Aviciis nya album <3
 
Rolig händelse för dagen:
N i stallet igår smsar och berättar att Soppan inte har på sig sitt täcke... Hon ger sig sedan ut i mörkret, regnet och letar efter Soppans täcke för att kunna sätta på det. Inte nog med det lagar hon täcker lite. 
 
Idag i stallet när jag tagit in Soppan:
N: *Soppan sneglar lite gulligt på N* - Aaa okej Soppan du kan ta en tugga av Shantis hö.
10 min senare.
N: *N ger hunden godis* *Soppan sneglar gulligt på henne igen* - Soppan, det känns som du bara utnytjar mig nu för tiden! *Ger henne godis*
 
Okej så Soppan va bedårande idag. Hon fick ju sitt nya täcke som jag inhandlade innan stallet, lila med mulle i hörnet! Alla undrade dock om hon förtjänade det efter att ha tagit sönder det ena helt och lite på det andra... Sa till henne att det måste hålla minst 1 år! Samtliga tyckte även det var supergulligt och N önskade det fanns i Shantis storlek. Gav mig iaf ut på bortre slingan. Hon är ju en hög fluff nu hihi björne. Hon var ganska pigg och på andra rundan så var det något bakom som skrämde henne så hon for ut i galopp och jag skrittade där med långa tyglar så fick helt plötsligt fullt upp med att hålla mig kvar haha. Aja annars gick det bra. Hemma så fixade jag bensnören på det blåa regntäcket samt sprättade upp spännen och annat användbart på helt trasiga täcket. Släppte ut Sup i hagen och mockade lite samt lagade översta linan i hagen sen stack jag hem!
 
Ätit tacos nu och ska kolla TVD nu!











Kom ihåg mig?