Mr. Rabbit

¦ Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
Idag var det att vakna tidigt för att ta mig in till fysiken.. Repeterade lite där så inget svårt. Åkte tillbaka till Malmö för omfotografering "för att bilderna inte blev bra" så ja, alla var lite oförberedda och fula. Efter foto var det matteprov som gick lite sisådär, ritade ett par smilisar och frågade om pluspoäng för fina illustrationer, men funkar inte det skickar jag med en muta nästa gång jag lämmnar in prov. 
 
Åt hamburgare till lunch, sedan var det svenska och biologi där jag och Kim mest kollade 1Ds nya video till "Perfect". Försöker konvertera Kim till att bli directioner lite sådär halvt sneakey och hon gillar Liam så nu går jag och taggar henne i alla Liam bilder på Insta. Visade även henne lite vines på killarna, gosh om något så fangirlade jag. Btw så blev den lille stackaren sjuk och dem fick ställa in sin konsert igår, Liam vart på sjukhuset men han mår bra nu så alla är nöjda och glada. Vid midnatt släpps Perfect-EP med några extra tracks, som "Home" som jag redan hört. Den är asbraaaaa [säger jag som gillar alla deras låtar].
 
Eftersom vi slutar sent på onsdagar tog jag bussen direct från skolan, där min kompis berättade för mig att det vi kallar "kullarna" heter Jiddebjer såååå nu ska vi börja kalla det för det istället så veet alla vad vi menar!
 
Med Soppan idag blev det liniment på, in i boxen. Under tiden mockade jag hagen och sedan blev det tömkörning i skritt i ungefär 20 min. Sedan var det in i boxen igen för att äta och så passade jag på att fodra de andra hästarna. Höade, fyllde vatten och släppte ut Soppan igen. Sopade stallet, tvättade foderhinkarna, grävde fram reflexvästen från logen och sedan släckte jag och låste hela köret innan jag stack hem igen!
 
 
Ooooh en till btw, Louis är ju judge på x-factor nu, så jag ska kolla de episoderna också. Som om jag inte redan ligger efter i massa serier..











Kom ihåg mig?