stick to the status

¦ Gaby , Stallet , Surprise , Vardag
Okej så efter lunch fick jag kliattack igen (blir så trött på det..) så fick gå hem och inte nog med det har ju tappat bort min plånka med bak kort, id kort och matkort där jag hade tabletter... Så korten är spärrade nu, matkort är 300 spänn för ett nytt och id typ lika väll, bank kort får jag inte nytt förrens jag fyller 18 för då kan jag få sån dosa med så inte lönt så kort innan.. Trött på mig själv hah.
 
Åkte till stallet vid tre och de blåste som en orkan. Tränade lite löst i paddocken men blåste typ jättemycket så kunde typ inte kommunicera med Soppan haha dessutom körde hon med mej som bara den. Sa jag typ nej så började hon småstegra mot mej och det är nolltollerans mot de så varje gång hon gjorde det körde jag bort henne men sen vill hon bah äta av gräset i kanten. Övade på en sak och de var att hon skulle stå stilla när jag gick runt henne och inte komma förrens jag kallade in henne. Gick väldigt bra till slut faktiskt! 
 
Mockade en kärra i hagen osså men blåste ju som bara den så hälften kunde jag inte ta för de blåste bort från grepen...


MATILDA    •  

vad jobbigt att tappa bort sådana viktiga saker :/

Svar: ja gud vill typ slå mig själv haha :(
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?