we're still roaming

¦ Gaby , Stallet , Surprise , Vardag
Efter gårdagens kiropraktor så kännde jag på Soppan idag.
 
Började lägga på liniment på nästan hela henne efter hans beskrivning och sen stod hon i boxen och käkade hö i 45 min och jag tog bilder på saker som ska säljas. Efter det så fixade jag loppan för ett enkelt ridpass i paddocken. Red fram länge och gjorde lösgörande arbete i skritten, olika övningar som han rekomenderade att rida varje pass så det gjorde jag. Körde på lite i trav med volter, åttor, övergångar, skänkelvikning och öka/minska volter.
 
Gick bra, lite smått seg och ville inte arbeta så mycket men antar att de var lite skönt att strutta runt med huvet nu när man inte har spänningar där. Iaf så kändes skritten mycket bättre, längre och bättre steg. Travade och skrittade av på slingan där uppe. Sen så missade jag bussen precis så hänkade med A till hennes typ medryttarhäst vid ridhuset och kollade när hon red henne lite kort och sen körde vi hem!
Bilder från igår tagna av Clara Nilsson! Så himla nöjd med dom!











Kom ihåg mig?