Bra slut dålig start

¦ Gaby , Surprise , Vardag
Oj oj oj har verkligen bloggat kasst.... Vet inte varför dock eller jo, har inte pallat och så har jag nog tröttnat lite...
 
Iaf lördag typ vid 5 stack vi till Sara för hon skulle hosta ett lan. Dock var hennes intrenet fortfarande sönder och vi lyckade inte fixa det... Så vi satt alla 8 pers strandade utan internet. Eller ja, jag och Sharon hade en del så vi laddade ner pirates of the caribbean och kollade den och så spelade vi schack, gick och köpte mat osv... Var iaf trevlig men killarna blev på riktigt sjuka av att ej ha internet. Sov över där och ja, alla avlägsnades och vid 2 typ så hänkade Sara med oss hem för hon är ju fortfarande hemma själv och inget internet så japp...
 
Hemma spelade vi sims, jag beställde mina efterlängtade adidas skor med velcro straps omg de kommer typ i slutet på veckan. Annars började en förfärligt förkylning redan i lördes och mådde inte bra imorse så stannade hemma från APL. 
 
Har inte varit i stallet på hela helgen och Sharon undrade om jag kunde ta henne idag så ska dit snart. Orkar ej rida jättemycket så tror jag kör på liten western runda.


Annsoh    •  

fina bilder! :) vad händer idag :)?










Kom ihåg mig?