cykelsystrar

¦ Gaby , Gif's , Vardag
Skolan idag var som den brukar.
 
Mentorstid, matte, lunch och svenska. Skulle haft både biologi och DJUDJU0 (vet inte heeeelt vad de är för kurs haha??) men då vi inte fått nån biologilärare och djurämnet har vi inte fått någon sal till blev de inställda så istället för att sluta halv fem gik vi till kvart i två <3
 
Aja, ska till stallet förs toch då ska jag rida ut med E och så ska Ebba med för sen ska jag med henne till MCR men eftersom jag vägrar gå dit själv möter Ester upp mig där! Kommer inte hem förren sent så gissar på att jag inte kommer blogga efteråt!
 
Och btw, en tjej i klassen tyckte vi var sjukt tumblr klädda och de är typ den bästa komplimangen man kan få!!
"Men Malmö är så mycket mer"
Text på klistermärken och en handgranat runt om i stan.


Skogsraah ☾    •  

Hoppas dagen har varit bra :)










Kom ihåg mig?