det här med att blogga

¦ Cute boys , Gif's , Sharon , Vardag
Har inte riktigt haft någon större blogglust, så därav har jag inte bloggat nå'. 
 
De senaste dagarna har jag inte varit i stallet eftersom det har varit Gabbys dagar, så istället har jag varit hemma och kollat vines, instagram, tumblr och youtube. Igår skrev jag typ hela dagen, det är så skönt och avslappnande så ni förstår inte hahha. 
 
Lyssnar på musik hela dagarna och rebloggar en massa bara. Kollat lite stuff till ponnyn som kanske ska införskaffas annars händer det inte så mycket. Idag däremot ska vi till Hylliebadet med lillasyrran så det ska bli kul! Det finns ju sånna ruschikanor som på lalandia där så ska bli kul lol. Lite barn får man vara de sista månaderna innan man inte längre är en unge. 
 
 











Kom ihåg mig?