How many times do we say we don’t care but deep down we fucking care so fucking much.

¦ Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
I natt sov jag noll typ så när väckarklockan ringde var jag näst in till död. Mådde dessutom inte bra alls så stannade hemma. Drack te och sov. Sen åkte jag till stallet vid tolv och bestämmde mig för att dra ett ordentligt hoppass!
 
Byggde fram en bana med fem hinder och åtta språng. En kombinantion och ett plank var där också. Hoppade först 70cm och det gick bra, hon skötte sig super och stannade inte en enda gång. Red fram henne mot hindrena och satt tillbaka ordentligt, sen drev jag på så vi kom på färre språng, eftersom jag tycker det är lättare att hoppa på färre än på fler av någon konstig anledning.. 
 
Sedan när jag hoppat några gånger, höjde jag till 80cm och breddade oxern till detsamma. Planket låg på typ 90cm för skollorna var konstiga så tog hellre högre än lägre men det var inga problem alls. Även i 80 stannade hon inte en ända gång, lade henne dock fel två gånger så hon petade men annars hoppade hon superduperfint! Särskilt på planket, hade henne framme för skänkeln och hoppade på tre språng från nya anridningen och hon taggade verkligen till och drog på. Blev lite stark dock så fick ta tillbaka annars hade vi kommit för nära men det gick fint!
 
Kom hem vid fyra, spelade lite sims med Gabby och sen stack vi och köte godis och chips. Om en halvtimme börjar fotbollen som vi såklart ska se. För det första är det Champions League och för det andra så är det PSG och Zlatan för dem och sist men inte minst är det ju MFF som spelar!
 
Det blev extra mycket pussar idag. Älskade ponny, vad hade jag gjort utan dig? ♥♥♥
 


Ida - foto & häst    •  

Men så söta bilder!! :')))

sv; hahah ja om jag kunde det jaaa!! var inte ens med i malmö idag för är sjuk hehe :((
tusen tack sharon <333










Kom ihåg mig?