I realized... Harry Styles??

¦ Gaby , Stallet , Surprise , Vardag
Haha jag på matten. Vi satt i bibblan några stycken så kollade jag på ph och hade ena luren i så räknade Linn och Ella matte så sa Linn "I realized" och är ju ganska likt Harry Styles haha så jag ba "Harry Styles??" haha alla och jag insåg hur djupt 1D har tagit över min kropp..
 
Aja, efter skolan han jag kolla lite mer ph sen stack jag med en annan kompis till stallet. Vi hoppad eoch det gick endå bra, de småduggade lite och de hade fyllt på lite mer sand i paddocken så den blev ganska djup på ena långsidan så för att inte trötta ut henne helt så red jag inte där. Annars hade vi framme tre hinder som vi hoppade. Ca 70-80cm som högst men hon hoppade på fint. Höjde sen och då sprang hon förbi så trillade typ av helt på ena sidan men inte helt så typ när hon stannade så gled jag av helt hah. Var lite mer bestämd till nästa gång och då gick det. Sen hoppade min kompis lite osså och hon trillade med av en gång hihh men annars gick även det bra. Hon har blivit så sneaky när hon ska slinka undan haha lixom precciiis..
 
Fodrade och stack hem!











Kom ihåg mig?