skogenrunda

¦ Andra Hästar , Gaby , Surprise , Vardag
I stallet han jag först mocka ut hagen innan A kom.
 
Tog in pollarna och sen lastade vi. Tog ca 1 min idag och bara lite krångel så snart är vi där! I skogen lastade vi ut och tränsade och allt sen så bar det av på rundan. Helt varierad runda med både galopprejs och lugn skritt och Soppan vågade till och med galoppera först! Hemma är det ju inga problem med i skogen vet man aldrig tycker Soppan så då håller hon sig helst bakom men idag gick det för sig, lite fnysig och spände sig vissa tillfällen men annars så. Tog väll ca 1h och 20 min, säkert lite mer haha innan vi var redo att lasta och ge oss av hemåt igen. Även har tog det ca 1 min att lasta så man kan ju inte vara annat än nöjd! Dessutom bajsade hon inte i transporten en enda gång! 
 
Var iaf en trevlig tur och nu måste jag skynda mig haha! Lägger in bilder från idag senare!


Lydia Thieme    •  

åh va söta dom är! :)

Svar: tack! :D
Sharon Eden America Hajny

Jasmine Lundgren    •  

Er blogg är så otroligt fin!

Svar: tack så jättemycket!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?