the weeknd is here

¦ Sharon , Vardag
// L I N N E // F L A N E L L // J E A N S // S K O R //
Flanellen är second hand så kan inte hitta den tyvärr, jeansen är utgången modell men länkat till sidan i alla fall!
Hiiiyyaaa!! 
 
It's friday bitches. I skolan hade vi enbart engleska idag. Han bli färdig med min uppgifts så lämnade in den och sedan jobbade jag med lite annat resten av tiden. Vid fyra tiden ska jag och mamma till stan för att fixa lite småsaker såhär innan vi drar iväg på torsdag (omg???) och ja, sen får jag se vad jag hittar på efter det.
 
I morse och igårkväll hann jag kolla klart alla episoder i de serier som jag var efter så när är jag äntligen ikapp i de serier som jag följer! Imorgon kollar jag TVD och TO och sedan så ska jag räkna ihop hur ånga episoder jag eventuellt missar ( iom vi är bortresta) och så får jag stressa igen sen när vi är tillbaka lol. 
 
Annars håller vi båda på med att fixa inlägg som kommer upp under tiden som vi är borta, mest bildinlägg, men även några listor som vi fyllt i. För tillfället har vi gjort 28 inlägg så ni bör ju ha något att läsa eller kolla igenom i alla fall! Vet inte hur bloggningen blir när vi är på Irland, så därför löser vi det såhär istället!
 


Cassandra Haraldsson    •  

Så underbart det är med helg!

Ida Lindborg ♡    •  

men åh vad snyggt!

Vilma    •  

Ååååh vad spännande med massor av inlägg










Kom ihåg mig?