Jobbdag 33

¦ Cute boys , Musik , Sharon , Shopping , Vardag
 Hiya huns!!
 
Som rubriken lyder så var det jobb idag också. Nu är det vara åtta jobbdagar kvar sen är det tack och hej för min del. Ska bli skönt att börja skolan istället. Mer chill (och kompisar för den delen) hahaha. Har inte hänt så mycket sen i söndags när vi var med Clara, det ända roliga på min sida är väl att alla mina CDON paket har landat vilket alltså betyder att min 1D kollektion är nästan 100%-ig  nu. Två skivor kvar som jag velat ha, samt lite sånna exklusiva skivor som inte säljs här (suck suck) och så den ena parfymen jag inte äger. Sparar det till senare aka. har en plan på att önska mig det till julklapp elelr födelse dag (hint till alla mina väner!!) så japp. Det var det. Ska kolla YT och svara på kommentarer! Ha det super!
 


♫♪ sandra    •  

vilken härlig samling!










Kom ihåg mig?