sleep tight beautiful

¦ Cute boys , Kreativt , Natur , Serier , Sharon , Surprise , Vardag , Youtubers
 
Hiya huns!
 
Det var ett bra tag sen vi uppdaterade något. Jag har inte mått så bra den senaste tiden. Mycket känslor som inte vet var de vill, mycket annat som tar tid, plats och ork. Jag har varit iskolan lite när jag orkat, och i stallet snabba vändor för att lusten till hästar inte riktigt finns där den ska finnas. Jag har gymmat, både med Gaby och Erika - ibland själv också. Jag har försökt hänga ikapp med skoluppgifter men fått dispans på en del grejer för att det är som det är för mig just nu och jag har spenderat en bra del av min tid med att kolla Pewdiepie och Jacksepticeye spela The Last Guardian, samt at jag matat av de episoder som släppts av de serier jag följer. Vi har varit på bio med Felicia och sett Fantatsic Beasts and Where to Find Them, och fikat på stan med Clara. Annars så rullar livet på som vanligt.
 
Jag har också, på allt detta, lyckats hamna i en sån håla där jag vill utrycka alla mina känslor på ett papper, i Photoshop eller genom kameran. Har massa planer (igen) på att fixa till mitt rum - även fast här inte finns så mycket att fixa till längre. Men i alla fall, bättre dagar har jag haft.
 
Vill också tilläga, att Onsdags, 7/12  gick Louis' mamma bort i Leukemi och lämnade sina familj och sina vänner. Jag skickar alla mina tankar till hennes barn, till hennes man och till alla som på något sätt blivigt berörda av denna tragiska händelse. Vila i frid, Johannah.
 











Kom ihåg mig?