but your ghost keeps me awake

¦ Gaby , Gif's , Vardag
Syns det att jag är later än Sharon? *lägger upp en gif istället för 300 bilder*
 
Iaf precis som Sharon så fick jag reda på min värdfamilj. Keatingstown House Stud, dottern van EM i hoppning 2013, de bor på en herrgård och föder upp hopphästar. Tror mer eller mindre jag kommer stormtrivas.
 
Igår var jag i skogen en tur med C och Soppan. Lastningen dit gick mindre bra men hem gick hon på direkt. I själva skogen höll vi ett mer lugnt tempo men hon drog minsann på i galoppen.
 
Idag va jag i skolan och åt fiskmat och fågelmat för vår klass är speciell och jag är mest speciell... Sen tog vi hand om djuren och sånt men ja.
 
Hem och byta om sen stack jag till gymmet en stund och när jag kom hem duschade jag, diskade och hunnit kolla PLL och TW från igår och ska nu kolla SPN!











Kom ihåg mig?